Jakten på en rubrik

Hmm. Tänkte börja med en mer publikvänlig, öppen blogg. Får se vad som hamnar här. En hel del musik är förhoppningen. Alldagliga reflektioner. Får se hur det blir. Hur djupt jag går.

Tidigare i mitt bloggande har jag varit och är ganska kategorisk. Antingen är det tokdykningar i mitt inre eller väldigt simpelt med mina reflektioner runt politik och annat. Skall försöka hitta en bra balans.

 

Största frågetecknet just nu är dock rubriken. Vad sjutton skall det stå där, egentligen. Känns lite väldigt oklart just nu. En av livets riktigt svåra frågor just nu. En av många…

Explore posts in the same categories: Bloggen

Kommentera

