Kaffe

Jag är beroende av kaffe. Det är ett faktum.

Har jag inte fått i mig kaffe i någon form innan kl 13 så däckas jag av kraftig migrän runt 15-16 tiden. Obehagligt. Jag är inte glad i det alls. Vad som gör saken än värre är att det gör att jag då och då slutar uppskatta smaken av kaffe. jag hoppas och tror att detta har med beroendesituationen att göra.

Kaffe eller inte kaffe så är det ett steg från att vara fri. Det är typiskt negativt. Men ändå ett beroende som är helt okej att leva med.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

