Effekterna

Jag började känna effekterna av att inte ha sovit. Jag blir när jag är övertrött väldigt rörlig av mig, det spritter i benen på ett märkligt vis, jag blir överenergisk. Ofta dansant.

 

Idag när mötet var över stod jag i all min trötta prakt och drog lite anekdoter från året som gått för en mycket bra kille jag lärt känna under året.

Värt att veta om mig är att jag stundom vid väl valda tillfällen, något diskret och väldigt subtilt, brukar sarkasm och ironi. Väldigt subtilt och väldigt sällan, men dock.

 

Hursomhaver (underskattat uttryck) så råkade jag i en av mina anekdoter komma att omnämna en av universitetets dekaner som ”gullig”.  A slip of the tongue. Tänk er en Jabba the Hutt förtjust i kakor, korv, kaviar och daim. Roligt var det. Jag fick min kamrat att sätta bubbelvattnet i näsan. Mycket roande.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

