Kaffe, stress och skor

En dag med kaffe och stress fortsätter. Har hällt i mig fyra koppar nu, fortfarande med tröttheten över mig.

Lite skakigt, lite upprört, kroppen är inte vad den borde vara. Jag skulle behöva sömn. Så mycket har jag kommit fram till. Det kommer dröja lång tid innan jag skämtar bort behovet av sömn inför mina nära igen. Säkert flera dagar kommer det dröja.

 

Jag har dessutom olika skor på mig idag. En svart med vit strumpa och en vit med svart strumpa. Detta är dock ett medvetet val, någon sorts under-vaderna-vad som jag tagit mig an. Ser faktiskt inte helt otrivsamt ut.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

