Tankar i natten

Att bestrida känslor med rationellt tänkande, att bestrida reson med rim. Att kämpa för sig själv i detalj samtidigt som man tänker på helheten, det är svårt. Jäkligt svårt. Men jag försöker. Starkt. Hade jag haft tid och inte haft behovet av mina fyra timmars sömn hade det här varit som gjort för en Wilmer X-natt.

Men så skall det inte bli. Det skall bli en god natts sömn, vetandes att jag gör mitt bästa, att ingen kan vänta sig mer, att ingens krav kan vara större än mina. Tankarna finns med mig, men försök pågår att hålla dem i dur.

 

För er med Spotify: Bränner ett brev

För er som fortfarande har Spotify: Släpp inte taget

Explore posts in the same categories: Musik

One Comment på “Tankar i natten”


  1. Jag vill ha spotify!!!!


Kommentera

