En önskan

Varje år vid ett par tillfällen så börjar jag fundera mer intensivt på skägg. Skägg på mig. Jag vill ha skägg, jag ser mig i skägg och gillar det. Men jag har inte, åtminstone inte nu, skäggväxten för det. Jag försöker ett par gånger per år, experimentera lite fram och tillbaka. Oftast grundar sig detta i lättja och fåfänga förhoppningar och ter sig på lite olika sätt men varar sällan mer än ett par veckor.

 

Har funderat lite på mitt hår och dess eventuella frisyr också. Jag har, framförallt under den senaste dagen, funderat på att göra något annat än vanligt med det. Jag har blivit inspirerad och det skulle inte förvåna mig om jag gör något av det inom den närmsta tiden. Den som lever får se.

 

Kan tyckas trivialt måhända men jag kan vara ganska fåfäng och jag märker mig utvecklas ordentligt den senaste tiden, vågar ta nya initiativ och agera ganska framåt på olika vis. Jag är känd för att förverkliga mina idéer, framförallt de av det lite galnare slaget…

Explore posts in the same categories: Skägg/Hår

Kommentera

