Ännu en natt

Jag är full av frågor. Vad gör jag här? Varför har jag inte gått och lagt mig än? Varför är gräset alltid grönare på andra sidan? På vems sida står jag egentligen?

Sömnfrågan känns mest relevant just nu. Det rä på tiden så att säga. Jag vet inte varför jag gör så här mot mig själv, egentligen. Varför jag inte går och lägger mig utan alltid sitter här samma sena timme och sen konstaterar dagen efter att jag sovit dåligt, inte alls eller för lite.
Jag tror att grunden till problemet ligger i vardagen. jag måste hitta åter till den igen. Hitta livet igen. Meningen med vardagen. Igen. Det är fullt möjligt. Det är jag övertygad om.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment på “Ännu en natt”

  1. Péter Says:

    Jag känner precis likadant. Mot vardagen!


Kommentera

