Creepy Fabian

Idag har jag fått höra att jag är läskig. Att jag skrämmer livet ur människor i min närhet. Att en mycket god, mycket liten, mycket stor person sade sig vara livrädd för mig. En spännande roande tillfredsställelse gav det.

Lite roligt. Och på mitt eget, lite ironiska, lite självuppfyllande vis så gladdes jag åt situationen och nyttjade den på bästa, ödmjukaste och mest roande vis. För mig och för omgivningen. Jag lyckades accentuera det goda med Fabian på ett bra vis. Bra grejer.

Bra för Fabian, bra för bilden av Fabian som både är äkta och skapad, skapad genom accentuering av vad som är. En vinna vinna-situation för alla parter. Dessutom fick jag showa lite.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

