All is well

En märklig dag som slutar väldigt väl. Mycket bättre än på riktigt länge känner jag.

En hel del goda gärningar mot andra under kvällen som har gjort mig gott. jag har känt inspirationen flöda i ett par projekt jag håller på med.

Jag har till detta också mottagit politiskt stöd från två parter som jag inte alls hade väntat mig varav den ena hade jag väntat mig än mindre. Riktigt kul.

Har sen också mottagit en del insiktsfulla, lätt rogivande inspel som skänker mig en känsla av hopp och uppryckning inför framtiden.

Jag är mycket nöjd med hur denna kväll slutat. Det är för övrigt det bästa av allt. Den verkar vara på väg att sluta här. Jag är på väg i säng. Något som är lite banbrytande för mig för tillfället. Det är nästan dagens största framgång.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

