En talande bild

ungefär exaktJag gillar den här bilden. Starkt. Den är ganska talande för mig.

  • Fabian är ganska resonerande av sig. Stundom.
  • Fabian är väldigt verbal av sig.
  • Fabian kommunicerar väldigt mycket med hela sig. Både genom danslika manövrer, yviga hand- och armrörelser och en del annat.
  • Vid tillfällen i Fabians liv har det funnits så kallade vinflaskor på ett bord nära Fabian. I fallet på bilden ovan; framför Fabian.
  • Jag tycker mycket om att vara stilig, gärna i slips och kostym.
  • Jag känner mig hemma och bekväm på STUDS, i publokalen i Studenternas Hus i Göteborg.

Jag gillar att tala/skriva om mig själv, både i första person och i tredje person. På detta vis är punkterna ovan talande för mig.

Jag gillar för övrigt punktform. Starkt och mycket.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

