Ett erkännande

Jag erkänner. Jag, Fabian Lundgren, älskar regn. Över alla gränser, mer än så mycket annat älskar jag regn.

Det har regnat i Göteborg idag. Jag har känt mig lycklig. Dansat fram. Hoppat fram. Smått euforisk. Av någon anledning har jag burit med mig ett paraply. Det har jag svingat likt Gene Kelly gjorde på sin tid.

Svingat, med lycka i röst och sinne.

Regn har betytt och betyder så mycket för mig. Ibland kan det vara en symbol för svårmod, en faktor för igenkänning. Just idag var det en katalysator för glädje. Oavsett vad så är regn alltid bra. Alltid.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment på “Ett erkännande”

  1. Peter Says:

    Kan inte annat än att hålla med!🙂


Kommentera

