En dag i solen

Jag börjar känna av den där solen nu. Matt och dan är jag efter en lång dag med en hel massa sol och cykling. Jag har räknat ut att jag cyklat i runda slängar 3,6 mil idag. Från hemmet, till och från Saltholmen och något senare tillbaka till hemmet.

Jag hörde av mig till en fin gammal vän i går kväll, för att kolla läget lite. Fick höra att han skulle cykla till Saltholmen för ett dopp och lite motion. Så jag ställde klockan och hängde på.

Årets första dopp i havet för mig blev äntligen av. Vanligtvis brukar första doppet för året vara lite småkyligt, lite kallt i vattnet, nu var det inte ens det. Det var varmt, uppfriskande och väldigt härligt.

Det har varit en helt fantastisk dag i väldigt trevligt sällskap, goda minnen, otroligt väder och framförallt; havsbad! Så här nöjd och belåten har jag inte varit på mycket mycket länge. Känns bra, jag klagar inte. Inte på något vis. Mycket positiva tankar och tongångar nu.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

