Goda ord ej av ondo

Jag har idag fått höra goda ord om mitt skägg. Av min egen mor. Detta är för mig väldigt stort, då positiva ord om mitt hår och vad som hör därtill från detta håll, allt som oftast varit kopplat till att jag anser raka motsatsen. Har hon sagt att det är jättefint har detta vanligtvis inneburit att mitt hår är tokigt långt eller på annat vis helt fel. Så är nu inte fallet. Nu är både det och vad som kläder min haka enligt mina önskningar. Därför betydde dagens goda ord extra gott för mig. Starkt gillande är Fabian.

Explore posts in the same categories: Skägg/Hår

Kommentera

