Demonologi

Jag har idag fått reda på att jag har en släkting som blivit demonförklarad av Livets Ord. Det tycker jag är lite kul.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

4 kommentarer på “Demonologi”

  1. Peter Says:

    Tänk… och jag som trodde att Livets Ord var demonerna?

  2. fabianlund Says:

    Det kunde man ju tro. Det beror nog på vem man frågar tror jag…

  3. Björn S Says:

    Tufft!

    Vad gör man för att förtjäna detta omnämnande?

  4. fabianlund Says:

    Tja. Hans polare hade blivit indragen, via kärleken.
    Min släkting blev lovad en stund med honom för att argumentera honom ur det mot att han besökte ett möte.
    Han argumenterade fram och åter med de på mötet som ville dra med honom och till slut blev han kallad demon och djävulens företrädare och då också utkastad.


Kommentera

