En hobby att leva med

Som sagt; Roslagen. På vägen dit hade mina färdkamrater nämnt någonting om att ”plocka cachen”, något de tog upp igen när vi var på väg åter. Geocaching minsann. Det ena ledde till det andra och istället för att sitta kvar i bilen och vänta så hakade jag på och tog min första geocache.
Känns som en bra hobby att ha. Lite natur, lite äventyr och en del annat skoj. Det lär knappast ta slut heller då det finns tusental gömda redan och nya kommer ut mer ofta än regelbundet.
Skall se till att skaffa en bra GPS härnäst.

Som sagt; Bergslagen. På vägen dit hade mina färdkamrater nämnt någonting om att ”plocka cachen”, något de tog upp igen när vi var på väg åter. Geocaching minsann. Det ena ledde till det andra och istället för att sitta kvar i bilen och vänta så hakade jag på och tog min första geocache.

Känns som en bra hobby att ha. Lite natur, lite äventyr och en del annat skoj. Det lär knappast ta slut heller då det finns tusental gömda redan och nya kommer ut mer ofta än regelbundet.

Skall se till att skaffa en bra GPS härnäst.

Explore posts in the same categories: Geocaching

One Comment på “En hobby att leva med”

  1. Loppan Says:

    Hjärtat…. BERGslagen. Roslagen är något helt annat😉 Kram!


Kommentera

