Längesen sist

Jag har inte köpt musik på jättelänge. Snart två månader tror jag. Har låtit mig lite försiktigt gå loss på cdon.com idag av detta skäl.

Två skivor som kommer att ligga och vänta på mig när jag kommer hem varav en som jag vet att jag antagligen tycker om. Den andra är helt och totalt oprövad. Något jag läste på Spotify att den lät ungefär som något annat jag var inne och lyssnade på. Det är som bekant så jag vill ha det. Spänning och riktade chansningar. Jag vet att jag kommer bli nöjd och jag vidgar mina vyer. Rapport i ärendet är att vänta.

Explore posts in the same categories: Musik

Kommentera

