Frukterna av dagens tips

Jag efterfrågade musiktips tidigare och jösses vilket gensvar jag fick. Här en del av dem samt en del andra jag sett till att snubbla över under dagen.

Nouvelle Vague – Blister In The Sun

Emilie Autumn – Unlaced – Riktigt tufft. Det här kan jag lyssna mer på.

PJ Harvey – To Bring You My Love

The Bats

Lights

Jonsi & Alex Musik att ha i bakgrunden.

Babian – Dansa Till Musik – Rock på svenska. Låter ibland lite som Bob Hund.

Gilberto Gil – En av sydamerikas största musiker genom tiderna.

Gossip – Elektroniskt försök till punk enligt uppgift. Lite kaxigt. Något för er som gillar kvinnliga sångerskor.

Love Olzon – En plats för mig Love Olzon kan man gilla på riktigt om man är på humör för det.

Lamb of God – Laid to Rest Lamb of God låter helt annorlunda än övriga. Ordentligt tyngre. Något att ha när man vill att huvudvärken man får av allt för lugn musik skall släppa.

Jag har sett till att snubbla över ganska mycket märker jag.

Explore posts in the same categories: Musik

Kommentera

