Tips sökes

Jag behöver influenser. Tips. Vad gäller musik.

Nya grejer att testa. Artister som borde lyssnas på eller för den delen ges en andra chans.

Mycket vill ha mer, helt klart. Musik kan jag aldrig få för mycket av och det värsta som kan hända är att jag inte tycker om vad som föreslås men jag är beredd att ge nästan allt chansen. I stort sett allt utom Carola, Peter Jöback och Kent kan jag tänka mig att testa.

Explore posts in the same categories: Musik

2 kommentarer på “Tips sökes”

  1. solidaritet Says:

    emilie autumn, nouvelle vague, lights. om du inte redan lyssnar vill säga. just det, ladyhawke också.

  2. Ninni Says:

    Just nu är jag insnöad på Melody Gardot.


Kommentera

