Fåtöljer

Just för stunden blir jag överöst med möbler, fåtöljer närmare bestämt. Bra grejer dessutom. Sköna saker och franska importprodukter. Det sätter mig i lite av ett dilemma. Jag tror mig, med viss försiktighet, gilla vad ajg ser, vad som kommer till mig. Jag vet att möbler är förknippad med direkt livsfara så jag tar det väldigt varligt, men ändock, framåt. Tänjer på gränserna, på vad som är rimligt, på vad som är säkert.

Möbleringsmässigt blir det lite svårt i min lägenhet att få ordning med detm men just nu lutar jag åt att överbefolka mitt ”nya” hem med sittplatser bara för att jag gillar dem. Vi får se hur det slutar. Den som lever får se, om man nu överlever möbelinvasionen vill säga.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

