Koll?

Jag känner att jag behöver uppdatera mig. Uppdatera mig på sättet jag kommunicerar och kanske framförallt på hur jag tar till mig vad omvärlden kommunicerar. Med anledning av detta har jag under helgen försäkt ändra på detta. Dels genom bloggar, ledarsidor, debattsidor och annat som jag numera följer på de vis jag kan. Dels genom Twitter. Jag tänkte att jag skall börja ha koll. Vi får se hur det går.

Kunna ha ett politiskt intresse baserat på något snarare än bara min egen något självupptagna tro på att jag vet saker. Vi får se vart det leder. Ett mål är att undvika schizofreni på vägen. Förhoppningsvis lyckas jag med den biten. Jag känner att det finns en viss risk med för mycket information från för många håll samtidigt som jag gett mig tusan på att försöka ha stenkoll på. Ett tag skall det lyckas. Hemskt gärna längre än så. Jag känner att jag är lite överambitiös i allt jag kastar mig in i från början men jag vore inte Fabian om jag inte skulle göra det.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

