Äntligen hemma

Nej, det här är inte Martin Timell, jag har inte över en natt eller för den delen ett par veckor blivit en före detta Bullen-programledare. Vad som däremot har skett är att jag kommit hem. Hem till mitt hem.

Hem till ett hem, mitt hem, med ett badrum, ett badrum att trivas i. Jag skulle lätt kunna spendera en vecka bara där inne, leende. Nu skall jag inte göra det. Jag skall se till att min lägenhet blir ren från allt byggdamm, få lite ordning här i övrigt och förbereda nästa steg. Men likväl är det en underbara känsla. Allt må inte var helt klart, en del saker blev annorlunda mot vad som var tänkt, men likväl är det sjukt bra.

Nu blir det en stund därinne, betraktandes, för att jag kan. Jag funderar dessutom på att hänga tillbaks dörren dit. Känns som att det kan vara bra att ha.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

