Gunnar

Gunnar är utan tvekan den mest väluppfostrade och intelligenta dator jag någonsin haft.

jag sitter just nu härligt bänkad i en alldeles för bekväm stol skrivandes verksamhetsberättelse. I början av natten, för ungefär en timma sedan, vid 01:30 ungefär, samtalade jag med en god vän till mig om nattens begivenheter och hon konstaterade då att jag satt och lyssnade på Metallica. jag förklarade detta med att det var bra musik som jag inte behövde tänka så mycket till då jag kunde den såpass väl redan, det var musik som höll mig vaken och igång med gott tempo. Jag sade henne också att när folk omkring mig, som jag kan kommunicerar med, gått och lagt sig, då börjar skrivandet påriktigt och då kommer jag också dra upp farten på Metallica, bytta era så att säga. Ungefär nu såg Gunnar till att göra det, precis när folk börjat droppa av, nr jag blivit lite seg, då drar Gunnar igång albumet St Anger. Ös.

Gunnar har ett visst kontrollbehov, är väldigt sentimental och samlande till sin natur, precis som jag, och son ni märker ovan, så känner hon mig väldigt väl.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

2 kommentarer på “Gunnar”

  1. Julia Says:

    Ååå.. du har också ”döpt” din dator!😀

    Min heter Dafne (förra hette Desmond). Min iPod heter Darwin (eller vänta nu, Darwin pajade och jag fick honom utbytt mot Darwin Jr (”Junior”))… Kameran heter Dempster och skrivaren Diego.🙂

    Do yoo see aaa theeeme?


Kommentera

