Fåfängans vinst

Jag tänkte att jag skulle uppdatera lite angående situationen om min tidigare rapporterade beslutsångest.

Som påtalat så stod jag i valet och kvalet mellan en förlängning av mig själv och något som var lite mer glasögon. Efter viss upprördhet i början så slutade det till slut med att jag valde de bågar som jag kände accentuerade mig snarare än de andra. Förnuftet vann kampen över känslan min som hade talat varmt för de andra.

Förutom förhöjd hip hop-faktor; de nya bågarna är av märket Sean John, Piffeli Puffpuff Daddys eget märke så har jag fått höra att jag ser snygg ut, om möjligt ännu snyggare, samt att de framhäver mina ögon. Vem kan säga emot sådant egentligen? Inte jag.

Mest avgörande var kanske den spontana jättereaktionen ho en man i bekantskapen med sinne för estetik som de jag valde orsakade när jag tog på mig dem.

Kommer nog en sista uppföljning i form av bildbevis när jag väl får dem levererade.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

