Sållning pågår

Som förhoppningsvis bekant vid det här laget arbetar jag med en lista. Intensivt.

Just för stunden arbetas det med artistutbudet på listan, utan egentlig koll på allt som skall med så vet jag att jag behöver en större diversitet än vad jag har just nu i vad jag hittills kommit fram till.

Last.fm är ett utmärkt och välbehövligt verktyg för mig för att komma fram till vad jag faktiskt lyssnar på.

Just nu sållas det vilt. En del av artisterna är för mig bara musiker, bara bra musik. En del av dem är något mer och en del känns representativa för mig och för den bild jag vill förmedla.

Allt skall bli 10. Låtar. Artister är som tur är en annan femma.

Explore posts in the same categories: Listor, Månadens uppdrag, Musik

Kommentera

