Klarsynthet

Nu har jag fått mina nya glasögon. De som höjer min hip hop-faktor avsevärt, de som skall göra mig klarsynt.

Det är en väldig befrielse att plötsligt se detaljer, kunna hänga med helt i vad som pågår. Samtidigt så är det en grym omställning. Jag blir nästan lite snurrig av det. Det är ju bara att utstå tills man vänjer sig. Inte speciellt svårt egentligen.

En annan sak att vänja sig vid är känslan av att plötsligt ha något stort klumpigt framför ögonen. Det ger någon form av bräcklighet, jag känner mig lite mindre på något vis.

I övrigt var jag igår nästan snubblande nära att tappa balansen på grund av ett nu helt förändrat djupseende. Mycket intressant.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

