Osynlig?

Fick hör igår att jag numera är rätt så osynlig. Funderar på hur jag skall tolka det.

Till viss del stämmer det nog. Jag hänger inte på Facebook dygnet runt längre. Uppgraderar inte min status åtta gånger per dygn, en förändring som för ett halvår sedan hade gjort vissa människor i min omgivning oroade.

Försöker leva mer i verkligheten istället för i den digitala världen. Har insett att det är i verkligheten det händer.

Har bloggat lite mindre den senaste tiden. Beror mer på brist på olycklighet än något annat. Kan sakna bloggandet men inte olyckligheten som är bloggbristens orsak.

Hade gärna bloggat lite mer om politik men känner att jag inte vill blanda in det här. Kanske kommer det inom kort. Jag är klart sugen.

Trots att jag är osynlig så är jag för mig själv mer synlig än någonsin.

Explore posts in the same categories: Bloggen, Uncategorized

Kommentera

