Bara orden kvar nu

Nu verkar listan, för åtminstone tredje gången under helgen, vara spikad. Det är fortfarande till viss del helg då det är under dess slut som deadline ligger, en deadline jag nu sträckt lite.

Tvära kasst nu under kvällen men jag tror, ta i trä, att jag är riktigt nöjd nu. Håller på att putsa på orden nu, orden som skall förklara varför.

Har jag nämnt att jag är perfektionist när det kommer till sånt här?

Explore posts in the same categories: Listor, Månadens uppdrag, Musik

Kommentera

