Lyktstolpe, grill och 200

Det pågår en kampanj på facebook för tillfället. Ett par stycken egentligen. Kan den här lyktstolpen få fler fans än Mona Sahlin?Kan den här gamla grillen få fler fans än Lars Ohly?Kan den här kaktusen få fler fans än Fredrik Reinfeldt?Kan den här soptunnan få fler fans än Fredrik Reinfeldt?

Det här är utan tvekan det mest smaklösa jag varit med om på bra länge. Oavsett politiskt tycke och tanke, oavsett vad man tänker om dessa politiska ledare. Kan man inte ha någon form av tillbörlig respekt också.

Det här har ingenting med val eller politik att göra. Det är bara väldigt låga påhopp.

Mitt tvåhundrade inlägg på denna blogg. Vad bättre att ägna det åt än grillar och soptunnor?

Explore posts in the same categories: Politik

3 kommentarer på “Lyktstolpe, grill och 200”

  1. Aaron Axelsson Says:

    Jag håller helt och hållet med dig.
    Det hade varit en sak att ställa dem mot varandra, men nu är det ju som att jämföra, ja inte ens äpplen och päron, kanske snarare äpplen och fjärrkontroller…

  2. Annchen Says:

    Har du sett den som menar att det inte är en slump att både Stalin och Mona Sahlin har två ögon?

  3. fabianlund Says:

    Nej den var ny för mig. Jag är skeptisk. Det skulle kunna insinuera att jag och Lars Leijonborg har något som länkar oss samman.


Kommentera

