Paralympics-skägg

Jag tror att det är skägg på gång, igen. Jag har lite perioder då och då när skägg plötsligt blir högaktuellt för mig. Det varar inte alltid länge men perioderna kommer och med dem skäggen.

Nämnde det lite löst idag för någon på Twitter och personen ifråga sa att det kanske är ett OS-skägg på samma vis som man har slutspelsskägg i ishockey. Tanken var god men svaret är nog ändå nej. Slutspelsskägg sparar man under slutspelet för att sen raka av sig. Det skall jag inte göra nu, det här känns bra. Jag har nog faktiskt aldrig sett så snygg ut i skägg som jag gör idag. Repliken som följde konstaterade vad det rör sig om. Ett Paralympicsskägg. Det är något att sikta mot. Om det sen överlever även de spelen det får framtiden utvisa men nu får det växa.

Explore posts in the same categories: Skägg/Hår

3 kommentarer på “Paralympics-skägg”


  1. Paralympicsskägg lägger vi till i ordboken och ser med glädje fram emot detta snygga skäggs odlande!

  2. karinmteriksson Says:

    Jag vet vem det var som sa det.😛

  3. fabianlund Says:

    Haha, ja Karin, det vet jag också. Mange tack!


Kommentera

