Harmoni 2010

Har trots tidigare omskrivna framtidsoro känt en harmoni under kvällen. En genomgående, tidigare oöverträffad harmoni.

Jag har beslutat mig för att inte vara stressad. Inte vara uppjagad över skitsaker och triviliteter. Bara vara rofyllld och låta mig vara det. Har suttit bortkopplad, eller ja, någorlunda bortkopplad i mer än tretimmar och bara ägnat mig åt eftertanke och bokläsning. Rogivande så det förslår.

Tror att det är en ny grej som jag skall testa oftare. Aldrig prövat det tidigare. Helt klart värt det.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Etiketter:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Kommentera

