Vad är det jag vill bli?

Vad är det jag vill egentligen? Vart vill jag komma?

Jag känner mig ha uppfyllt det mål jag hade när jag var liten. Vad har jag för tankar nu egentligen? Vad är det jag vill göra?

Det stora problemet ligger i att jag faktiskt inte vet. Jag vill göra allt möjligt och faktiskt väldigt mycket. En del dolda talanger har jag nog och en hel del erfarenheter. Vad jag länge saknat är drömmar. Jag har en del visioner men ingen egentlig tydlig vilja. Den förekommer ibland men ytterst sällan och när den väl gör det mest luddigt.

Alltid kul att höra andras omdömen dock. Dagens två bästa:

Du ser ut som en företagschef

Du borde bli talskrivare Fabian!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

2 kommentarer på “Vad är det jag vill bli?”

  1. TGR Says:

    Jag brukar börja med ”vad är jag”, ”var är jag” och ”Var/vad vill jag INTE vara”

    • fabianlund Says:

      Vad jag inte vill bli vet jag. Det är avklarat. Vad jag är vet jag inte riktigt. Ofärdig? Oordnad välputsad?


Kommentera

