Om önskan att få älska

Min längtan är så stor. Att få sitta vid din sida. Hålla din hand. Få dig att känna dig älskad.

Jag vill hitta dig och jag vill att du skall hitta mig. Vill ha möjligheten att få plocka blommor åt dig för att överraska. Att få komma till dig för att pigga upp när jag som mest inser att du behöver sällskap men du tror att ingen fattat det. Vill ge dig känslan av att vara omtyckt, att vara nummer ett.

Jag vill få finnas här för dig och veta att du finns här för mig. Jag vill få dig att känna dig trygg utan att det skall kännas som menat så. Jag vill att det skall kännas naturligt. Som att något annat än vi vore onaturligt. För oss båda.

Jag vill få tycka om och jag vill få tycka om någon som vågar bli omtyckt.

Explore posts in the same categories: Kärlek

One Comment på “Om önskan att få älska”

  1. fp.a Says:

    Det här var menat till mig va?😉


Kommentera

