Omstörtad och vält

Mycket händer i mitt liv just nu. Jag tänker, förändras, utvecklas och försöker att inte känna. Hjärtat och själen värker för mycket för att det skall vara hanterbart så då sysselsätter jag mig så gott jag kan, för att hålla sinnet ockuperat.

Jag har skapat mig möjligheter att skriva av mig mer ostört, mer osett. Livet är vält på ända från vad det har varit och jag kan skriva, för att få vad som behövs ur mig. För att inte bygga upp för mycket inom mig. Det gör jag nästan dagligen.

I övrigt är det inte mycket jag vet just nu. Jag har börjat en resa, en utvecklande resa i mitt liv. Men därutöver har jag inte mycket att hålla fast vid, inte mycket som är säkert. Inte mycket jag är säker på.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

