Mer än omtyckt

Många uppfattar nog mig som en person att tycka om, en uppskattad person, en person som skänker glädje och omtanke. Det är många gånger så jag uppfattar mig också. Men jag känner ofta också att jag behöver mer. Att jag behöver få betyda mer för någon, även på ett vänskapligt plan. Jag behöver vara behövd. Speciell.

Den känslan, de relationerna har funnits men jag märker att de tunnats. Jag känner själv att jag blivit en i mängden. Min omgivning har växt ifrån mig eller jag har växt ifrån min omgivning. Hur som helst så har relationerna förändrats. Mycket. Påtagligt. Jag är en person i ett relationsmässigt folkhav. Sökandes efter vägen åter.

Explore posts in the same categories: personligt

Kommentera

