M

Mitt liv har varit ganska jobbigt på sistone. På sistone är en ganska lång tid. Jag har varit väldigt ledsen. Haft mycket ångest har känt mycket tomhet, vet inte riktigt vart jag har mig själv eller vart jag är på väg.

Jag har en person i mitt liv som har hjälpt. Fått mig att känna ett värde i mig själv. Fått mig att kämpa. Av olika skäl som för mig inte är helt givna har vi kommit varandra närmare de senaste åren. På en del vis är vi ganska lika. Vi känner mycket, vi känner stor empati och vi uttrycker vad vi känner. Vi delar såväl aversioner som kärlekar och vi har varandra.
Vi uttrycker vår kärlek till varandra på för oss självklara, för andra kanske märkliga vis.
För dig kommer jag alltid vara en giraff och det gör mig otvetydigt lycklig.
Jag älskar dig och jag är oerhört stolt över dig, vad du tar dig för och vem du är.
Du ser saker i mig som jag inte alltid gör, påminner mig, öppnar dig, ser mig.
Att jag är din morbror gör mig varm i själen. Du ger livsglädje som ingen eller inget annat. Tack M!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

